Recepten Workshop 6 september

Beste Krokettenbakkers,

Zijn jullie allemaal droog thuisgekomen?

Ik vond het erg leuk om jullie te ontvangen in Kookstudio Meerema. Wat hebben jullie lekkere kroketten gemaakt! Het was ook bijzonder om te voelen wat een bijzondere band jullie met elkaar hebben opgebouwd. Ongetwijfeld was dit, vooral voor Diana, onvergetelijk. Mooi om daar eventjes een klein onderdeeltje van te mogen zijn.

Hebben jullie foto’s of filmpjes gemaakt die wij mogen gebruiken op onze socials? We ontvangen ze graag per mail

Wil je op de hoogte blijven van de activiteiten van Stichting Kroket? Het is mogelijk om je in te schrijven voor de nieuwsbrief. Je kan ons ook volgen op Linked-in, natuurlijk zijn wij ook te ‘liken’ op Facebook en te volgen op Insta

Voor het geval je de kroketten nog eens wilt maken vindt je onderstaand de recepten. Deze recepten blijven hier nog drie maanden staan. Dus download ze om ze langer te kunnen bekijken.  Wil je toch ook nog een ander recept?  Laat het me weten!

Een culinair saluut van workshopjuf Wanda!

algemene informatie kroketten maken

Recepten kroketten:
Kroket van gerookte zalm
Kroket van tofu en pesto
Klassieke kroket van kalfsvlees

Extra, speciaal voor Hans: Klassieke kroket van kaas