Workshop

Wat is op dit moment allemaal mogelijk?

Online workshop. Het is bijzonder leuk om een online workshop te volgen! Gewoon omdat je graag die kroket wil leren maken. Of om wat gezelligheid jouw keuken in te brengen. De online workshop via zoom, is ook bijzonder geschikt om met een groep vrienden of familie te doen. Of als online teamuitje. Kijk in onze agenda welke kroketten er al op de planning staan. Ben je met een groep van minimaal 12 personen? Dan kunnen we de agenda trekken om een workshop te plannen. Bel Wanda op 06 – 1530 6595 of mail ons dan.  Lees hier een review.

In de studio tijdens een online workshop. Tijdens een workshop zijn er enkele werkplekken beschikbaar in de kookstudio. Op een werkplek is alles aanwezig wat je nodig hebt om te koken en je wordt voorzien van een natje en droogje. Je doet dus live mee. We brengen jou zo nu en dan natuurlijk ook in beeld!

Kijken in de studio. Zoals bij masterchef- programma’s, is het voor maximaal 4 mensen (of 4 duo’s uit hetzelfde huishouden, ook mogelijk om te kijken vanaf de balustrade. Zie hoe de kok en deelnemers zwoegen! Maar natuurlijk kan je aan het eind van de workshop wel alle resultaten proeven en keuren.

Workshop waarbij iedereen aanwezig is / oude stijl: Op een aantal plekken is het mogelijk om live workshops te organiseren. We zorgen er dan voor dat het mogelijk is om de 1.5 meter aan te houden. Veiligheid staat voorop.

• 6 personen: Cafe Flink in Amsterdam West – Slotervaart.
  • 10 tot 16 personen: Peter Pan Kookstudio, in de houthavens van Amsterdam West

Lees meer over hoe een workshop gaat:

Oude stijl:

Tijdens een kroketten workshop maken we zelf de verschillende soorten kroketten met bijpassende sausjes of andere bijgerechten. Natuurlijk eten we ze ook op en drinken we er iets bij. Er zijn twee soorten workshops:

Waar is de workshop? Afhankelijk van jouw wensen zoeken wij een geschikte locatie. Met hoeveel mensen wil je komen? Wil je eenvoudig (liefst gratis) parkeren? Of juist dichtbij een station of bushalte? Wil je na afloop kunnen doorrollen naar de kroeg? Of heb je meer behoefte aan een landelijk uitzicht? Is buiten kunnen zitten belangrijk? Speelt budget een rol?

Stichting Kroket kent tal van locaties. Veel in en rond Amsterdam, maar ook in Leeuwarden, Zwolle en IJsselstein. Op verzoek gaan wij ook op andere plekken in het land voor jou op zoek.  Maar ook een workshop bij jou thuis, of in de plaatselijke kantine behoort tot de mogelijkheden.

Welke kroketten gaan we maken?

In overleg met jou bepalen we welke kroketten er gemaakt gaan worden. Met vlees, of vis, of juist vegetarisch. Er kan ook rekening gehouden worden met speciale diëten. Iemand in het gezelschap die geen noten of garnalen of iets anders kan eten? Het is meestal geen enkel probleem om hier rekening mee te houden. Wel willen wij het zo snel mogelijk weten zodat we de mogelijkheden direct in kaart kunnen brengen.
Meer info? Bel Wanda: 06 1530 6595 of hallo@stichtingkroket.nl

Workshop kroketten maken – met borrel

In deze kroketten workshop gaan we rond het middaguur van start met een kopje koffie of thee of een glaasje bubbels! In groepjes van 2 of 3 personen gaan we aan de slag in de keuken. Per groepje maak je één soort kroket. En als er voldoende tijd is kan er ook een bijpassend sausje gemaakt worden. Aan het einde van de middag kunnen we dan borrelen met de zelfgemaakte kroketten! Wij zorgen voor tafelzuur, toast en een drankje!

Deze kroketten workshop is te reserveren voor groepen vanaf 6 personen. Ook is het mogelijk om je individueel aan te melden voor een open workshop, zie daarvoor de Agenda. Deze workshops gaan alleen door als de minimale hoeveelheid deelnemers is bereikt.

Tijd: 4-5 uur
Deelnemers: 6- 70 personen
Prijs: v.a. € 55,- per persoon
Locatie:  in overleg

Workshop kroketten maken – met diner

Uiterlijk om 16.00 uur gaan we van start met de kroketten workshop. Met een glaasje bubbels om in de juiste stemming te komen. Daarna gaan we de keuken in. We maken minimaal drie soorten kroketten zodat we de kroketten workshop kunnen afsluiten met een 3 gangen diner!

Deze workshop is te reserveren voor groepen van 8 – 40 personen. We zoeken dan naar een passende locatie.

Tijd: 4-5 uur
Deelnemers: vanaf 8 personen