locatiesworkshop met borrelworkshop met diner

Peter Pan Kookstudio

In de Amsterdamse Houthavens wordt alles steeds hipper en moderner. De woonwijken zijn duurzaam en worden volgens de nieuwste inzichten opgeleverd. Theaters en restaurants hebben hun deuren geopend met prachtige uitzichten op het water van het IJ. Mogelijkheden voor ‘bubbels & luxe bites’ te over.  Naast al dit hippe geweld ligt nog een authentiek industriegebiedje waar Peter Pan Kookstudio gevestigd is.

Kookstudio

Achterin dit industrieterreintje kom je bij de kookstudio. Door de doeken met weiland-vergezichten-met-koeien, waan je je helemaal buiten de stad! Het is, bij mooi weer, zeker ook mogelijk om buiten te zitten. Binnen is de kookstudio bijzonder ruim opgezet en zijn werkelijk alle denkbare kook-faciliteiten aanwezig. Met een trap kom je boven in het ‘restaurant – gedeelte’. Hier kan iedereen aan tafel om het gemaakte op te smikkelen.

Kroketten maken met 20 mensen tegelijk!

Omdat de kookstudio zo heerlijk ruim is opgezet, kunnen we met 20 mensen aan de slag. Tegelijk kunnen we dan 1.5 meter afstand houden. Natuurlijk willen we dat een ieder zich geheel verliest in het creëren van de heerlijkste smaken!  Maar we moeten wel allemaal zelf de 1.5 meter ook bewaken. Om daarbij te helpen zijn op de  grond markeringen aangebracht en zijn per ‘werkstation’ de benodigdheden klaar gezet.

Ook in het restaurant gedeelte kunnen de tafels naar eigen wensen verzet worden. Zo kunnen bijvoorbeeld mensen uit hetzelfde huishouden een eigen tafel krijgen, én kan ook telkens de 1.5 meter bewaakt worden.

Bereikbaarheid

De locatie is per auto uitstekend te bereiken. Parkeren is gratis.

Openbaar Vervoer: Vanaf Amsterdam CS neem je bus 48 richting Houthavens en stap je uit bij de halte Haparandaweg/4e Gymnasium. Dan is het nog 7 minuten lopen. Vanaf Amsterdam Sloterdijk, neem je bus 222 (in de spits) en stap je uit bij de halte Haparandaweg óf bus 22 (buiten de spits) en stap je uit bij bushalte Spaarndammerstraat.

Zin om hier met jouw vrienden, familie of collega’s een workshop kroketten maken bij te wonen? Ben je met minimaal 12 personen ?

Stuur een mail, of vul het contactformulier in of bel Wanda.

Peter Pan Kookstudio, Nieuwe Hemweg 6-S, 1013 BG Amsterdam. De website van de kookstudio kan je hier bekijken.