Over Stichting Kroket

Coronaregels van Stichting Kroket

Hoe we omgaan met corona, regelgeving en veiligheid.

Wat zijn de geldende spelregels?

Tja. Die veranderen natuurlijk steeds. Het is voor iedereen best een opgave om plannen te maken.
Een beetje opportuun, lichtelijk speels en altijd optimistisch maken wij een agenda voor onze kroket-activiteiten.

Kort tevoren bekijken we dan wat de mogelijkheden zijn. Hou daarbij in gedachte dat wij:
– ons in ieder geval aan de, op dat moment geldende, richtlijnen van het RIVM houden;
– de locatie van de activiteiten bepalend zijn voor de mogelijkheden.

Kroketten en het testbeleid.

Moet ik me laten testen om mee te doen aan een workshop kroketten maken? Goede vraag. Eerlijk gezegd hebben we op dit moment geen vastomlijnde mening. In principe willen we steeds in overleg met jou bepalen wat veilig voelt, en wat de mogelijkheden zijn. Wij zullen een werkwijze voorstellen. Jij kan dan kiezen of je daar wel of niet aan mee wilt doen.

Annuleren van een workshop.

Hoe gaan wij om met geld en coronaregels? Stichting Kroket denkt graag in mogelijkheden. Maar we zijn ook niet heel rijk, helaas. Dus moeten we zoeken naar oplossingen die prettig en haalbaar zijn. Voor jou en voor ons. Eerlijkheid en vertrouwen zijn belangrijk.
Moet jij in quarantaine? Ben je verkouden? Dan willen we dus liever niet dat je komt. Het is fijn dat je daar eerlijk over bent. Krijg je dan je geld terug? Dat kan. Wij vertrouwen op jouw eerlijkheid. Maar liever willen we dat je een andere keer komt!
Voor een groepsboeking (meer dan 4 personen) of een groepsuitje gelden andere regels. Daar maken we tevoren dan goede afspraken over.

Huidig beleid per locatie:

Kookwinkel Divine & Delicious in Amsterdam.
Vanaf juli organiseren wij hier weer workshops voor maximaal 4 deelnemers. Kijk in de agenda voor data.
Werkwijze: nog niet exact bepaald.
Annuleren omdat je verkouden bent / in quarantaine moet: 100% geld retour of krokettentegoedbon.
laatste update 24 april 2021