Coronaregels van Stichting Kroket

Hoe we omgaan met corona, regelgeving en veiligheid.

Wat zijn de geldende spelregels?

Op dit moment vragen wij onze deelnemers om de coronacheck. Dus je bent dubbel gevaccineerd óf bent negatief getest. Eigenlijk zoals het er overal aan toe gaat. Het is wellicht prettig om te weten dat ook alle workshop begeleiders van Stichting Kroket op jouw verzoek hun qr-code kunnen tonen. Dat vinden wij wel zo eerlijk.

Kan jij, om welke reden dan ook, hier niet aan voldoen? Graag onderzoeken wij met jou de mogelijkheden voor bijvoorbeeld een privéworkshop of workshop aan huis.

Kan er 1,5 meter aangehouden worden tijdens een workshop?

Op dit moment is dat wat regelgeving betreft niet noodzakelijk. Toch vinden sommige mensen het alsnog prettig enige afstand te houden. Of dat kan hangt sterk af van de locatie van de workshop. In overleg is natuurlijk wel veel mogelijk.  Hou er wel rekening mee, dat de kosten veelal hoger uitvallen als we met minder deelnemers zijn (op een grote locatie).

Annuleren van een workshop.

Hoe gaan wij om met geld en coronaregels? Stichting Kroket denkt graag in mogelijkheden. Maar we zijn ook niet heel rijk, helaas. Dus moeten we zoeken naar oplossingen die prettig en haalbaar zijn. Voor jou en voor ons. Eerlijkheid en vertrouwen zijn belangrijk.
Moet jij in quarantaine? Ben je verkouden? Dan willen we dus liever niet dat je komt. Het is fijn dat je daar eerlijk over bent. Krijg je dan je geld terug? Dat kan. Wij vertrouwen op jouw eerlijkheid. Maar liever willen we dat je een andere keer komt!
Voor een groepsboeking (meer dan 4 personen) of een groepsuitje gelden andere regels. Daar maken we tevoren dan goede afspraken over.

Huidig beleid per locatie:

Kookwinkel Divine & Delicious in Amsterdam.
Vanaf september organiseren wij hier weer workshops voor maximaal 6 deelnemers. Kijk in de agenda voor data.
Werkwijze: Op locatie willen wij jouw qr-code scannen.
Annuleren omdat je verkouden bent / in quarantaine moet:
– tot 48 uur voor aanvang: 100% geld retour of krokettentegoedbon;
– minder dan 48 uur voor aanvang:
minimaal 50% geld retour, mogelijk meer, afhankelijk van de door ons gemaakte kosten.

PeterPanKookstudio in Amsterdam.
Vanaf september organiseren wij hier weer workshops voor maximaal 28 deelnemers. Kijk in de agenda voor data.
Werkwijze: Op locatie willen wij jouw qr-code scannen.
Annuleren:
– tot 3 dagen voor aanvang: 100% geld retour of krokettentegoedbon;
– korter dan 3 dagen:
Wij kunnen de workshop ook annuleren als er te weinig deelnemers zijn. Dat kunnen wij dus uiterlijk 3 dagen tevoren met werkelijke zekerheid zeggen. Vanzelfsprekend krijg je dan 100% geld retour.

laatste update 4 oktober 2021