Vrimibo in Café Flink

Kom je een kroketje eten op de vrimibo?

Café Flink en Stichting Kroket hebben de handen ineen geslagen. Elke tweede vrijdag van de maand, vanaf 15 uur, organiseren wij een vrimibo. Met overheerlijke kroketten natuurlijk! Gezelligheid, biertjes en overige verleidingen. Maar alle gebruikelijke lekkernijen van Café Flink zijn natuurlijk ook te bestellen.
Vrimibo = Vrijdag Middag Borrel

De kroketten.

Wij zorgen altijd voor minimaal drie soorten kroket. Waarvan minstens één vegetarisch is. Een veganistische variant is natuurlijk ook aanwezig. (Daar moet je soms even naar vragen.) Om de culinaire beleving optimaal te maken, bieden we ook bijpassende sausjes. Wil je weten hoe het er dan uitziet? Op de eerste vrimibo was dit het aanbod:

• Bitterbal van Saint Agur, met witlof en walnoot / sausje van appel en room en mierikswortel
  • Kroketjes van zoete aardappel en chorizo / Canarische mojo (van koriander)
  • Kroketjes van risotto en pompoen / huisgemaakte mayonaise met sesam
    De prijzen waren als volgt:
    3 stuks voor € 4,50
    6 stuks voor € 8,75
    proeverij van 9 stuks voor € 12,50

(Saint Agur = een Franse blauwe kaas)
Heb jij een speciale wens? Of een speciaal dieet? Laat het ons tijdig weten. Mail ons, dan kunnen we onderzoeken of we hieraan invulling kunnen geven.

Bijpassende drankjes.

Als het even lukt geven wij ook drankadviezen. Alles om de culinaire beleving compleet te maken. Het biergenootschap van Stichting Kroket is altijd op zoek naar mooie bier-spijscombinaties. Dus vanuit die ervaring geven wij een bieradvies. Heeft het jouw voorkeur om alcoholvrij te drinken? Thee? Of hou je meer van wijn? Ook dan doen wij mooie passende voorstellen.

Voor wie is de vrimibo bedoeld?

Voor iedereen die nieuwsgierig is naar onze kroketten. Maar ook voor iedereen die de week af wil sluiten of juist het weekend wil starten. Iedereen is welkom in Café Flink. Eigenaresse Maaike Belder is een echte verbinder. In de wijk en in Amsterdam Nieuw West. In, om en rond Café Flink organiseert zij dan ook tal van (sociale) activiteiten. Voor jong en oud, voor mensen uit alle windstreken. Wij hebben voor ogen om de vrimibo tot een bruisend middelpunt te maken van alle activiteiten in Café Flink.

Hoe laat is de vrimibo afgelopen?

Heel eerlijk weten we dat nog niet helemaal. Wij dachten aan 19.30 uur maar we zitten dus nergens aan vast. Dus als het heel gezellig is kunnen we besluiten om de avond later af te sluiten.

Alle praktische vrimibo-zaken op een rijtje.
  • Kijk voor de data in onze agenda. In de zomer gaan we even op vakantie;
  • Café Flink, Jan Tooropstraat 8, 1062 BM AMSTERDAM;
  • Bereikbaarheid. Vanaf Station Lelylaan is het slechts 6 minuten lopen naar Café Flink. Op Station Lelylaan stoppen trein, metro, tram en bus. Het is betaald parkeren in de wijk van ma. t/m za.;
  • Het is mogelijk te betalen met een krokettentegoedbon;
  • Moet ik reserveren? Nee hoor, dat is niet nodig. Maar als je speciale wensen hebt is het handig dit ruim tevoren te vragen. Mail ons

Wanda schrijft | Sara kijkt het even na