Onze Cadeaubon

Het kroketten tegoed van Stichting Kroket.  Lees hier alles dat je wilt weten.

Wil je er eentje geven?

Heb je er een gekregen?

Een ongehoord origineel cadeau!

Wil je er eentje cadeau geven?

Sinds enige tijd is het mogelijk te trakteren op een activiteit van Stichting Kroket! Ken jij ook iemand die helemaal gek is van kroketten? Geef het kroketten-tegoed cadeau! Deze kan vervolgens besteed worden aan een workshop of een proeverij van Stichting Kroket.

Je kan de bon hier bestellen.

Wij voorzien de bon altijd van een brief. Hierin, en ook op het kroketten-tegoed, kunnen wij een persoonlijke boodschap zetten. Laat ons daarom altijd weten:

• wat de aanleiding is
  • wie de gelukkige ontvanger is
  • wie de gulle schenker is

Voor elk bedrag kan je een tegoedbon bij ons bestellen. Maar meestal valt de keuze op een bedrag dat gelijk is aan een deelname aan een workshop voor één of twee personen. Dan kan het soms meer chique zijn om niet het bedrag maar de activiteit te vermelden op de bon.

Veelgestelde vragen

• Hoe snel heb ik de cadeaubon in huis?

Geef bij het aanvragen van de bon altijd door wanneer je deze cadeau wilt geven. Als er voldoende tijd is sturen wij het kroketten-tegoed per post op. Reken voor de zekerheid op drie werkdagen. Als het kort dag is kunnen we onderzoeken of er een ophaal- of breng mogelijkheid is. Bij hoge nood kunnen we ook een digitale versie sturen die je dan zelf kan (kleuren-) printen.

• Moet de cadeaubon binnen een bepaalde periode gebruikt worden?

Het krokettentegoed is 5 jaar geldig.

• Mag de bon eventueel ook ingewisseld worden tegen geld?

Wat een vreemde vraag! Wie wil nou een krokettenworkshop of -proeverij missen? (Het kan normaal niet.)

• Kan ik met de bon ook een kroket kopen bij de snackbar?

Dit kroketten-tegoed kan alleen besteed worden bij activiteiten van Stichting Kroket.

Een krokettentegoed gekregen?

Ben jij de gelukkige eigenaar van een cadeaubon van Stichting Kroket?

Je kan deelnemen aan een workshop kroketten maken! Of wil je juist kroketten eten? Kijk in de agenda welke activiteiten er reeds gepland staan.  Staat er nog geen passende  datum voor jou bij? Wij houden je graag op de hoogte van alle activiteiten. Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief.

Veelgestelde vragen

• Waar staan de activiteiten waar ik uit kan kiezen?  En hoe blijf ik op de hoogte?

In onze agenda staan altijd al onze activiteiten aangekondigd. Om op de hoogte te blijven van onze activiteiten kan het ook handig zijn je aan te melden voor onze nieuwsbrief. Die versturen wij maximaal 4 keer per jaar.

• Ik heb een bon gekregen maar ik wil iets anders met kroketten dan wat er gepland staat. Kan dat?

Wij staan altijd open voor suggesties. Neem gerust contact op en dan bespreken we de mogelijkheden.

• Moet de cadeaubon binnen een bepaalde periode gebruikt worden?

De bon is 5 jaar geldig. Is jouw bon verlopen? Neem even contact met ons op, dan kunnen we samen zoeken naar de mogelijkheden.

• Moet ik de bon meenemen naar de activiteit van mijn keuze?

Ja, graag. Maar als de bon heel leuk staat op jouw prikbord, kan je volstaan met het nummer van jouw cadeaubon. (Het nummer staat verticaal op de bon.) Ook willen wij het bij aanmelding weten. Geef dat even door en dan is alles helemaal geregeld!

• Ik heb een Stichting Kroket cadeaubon ontvangen. Mag ik deze aan iemand anders geven?

Ja, dat mag. Zolang de originele bon maar ingeleverd wordt bij besteding.

• Ik heb een kroketten-tegoed van Stichting Kroket ontvangen, maar de activiteit van mijn keuze is echter duurder.

Soms moet er inderdaad geld bijbetaald worden als een bepaalde activiteit duurder is (geworden). Geef daarom bij aanmelding meteen door dat je een krokettentegoed hebt, dan kunnen we meteen bekijken wat het betekent.

• Ik heb een kroketten-tegoed van Stichting Kroket, maar de uiterste datum is verlopen.

Neem even contact op. Bij Stichting Kroket zijn we gewend om te denken in mogelijkheden.

.