Online: Garnalen kroketten maken

Als je vraagt welke kroket het lekkerste is, roepen de meesten: “De garnalenkroket”! En dat snappen wij bij Stichting Kroket! Het is nu mogelijk om online een workshop te volgen! Klik HIER om meteen te boeken.

De workshop gaat om 14 uur van start via het programma Zoom. Een kwartier tevoren kan je al inloggen. We moeten wel even aan het werk om de kroket te maken. Maar meest kan rond 16.30 uur gestart worden met de borrel en het bakken van de kroketten! Om uiterlijk 17 uur is de workshop afgelopen. Kijk in onze agenda voor de beschikbare data.

• Alleen de workshop kost € 27.-, nu € 19.-
  • Inclusief foodbox & bezorging is het € 41.-  (+ €15.- borg) (Alleen mogelijk in Amsterdam en omgeving.)

De workshop ziet er dan ongeveer zo uit:

• Vrijdag: Wij bezorgen de boodschappen voor de workshop  (alleen in Amsterdam) of haal zelf alles in huis.
  • Zaterdag: Pel de garnalen en maak volgens recept de garnalenbouillon
  • Zondag: Volg online de workshop kroketten maken

Benieuwd wat anderen ervan vonden? Lees hier een enthousiaste review.

Wat zijn de minimale vereisten? Je moet kunnen frituren. (Lees hier meer over frituren). Als je de boodschappen niet kan of wil laten bezorgen, heb je ook een ijslepel nodig met een bewegend deel. Zie  onderstaande foto voor het model. De maat moet 50 of 60 of 70 zijn. Deze maten hebben een diameter van 40 mm, 38 mm of 35 mm.

Geen enkele twijfel? Meteen reserveren kan hier