Wie is Anita Roelands ?

Wat is het verband tussen stress en een kroket?
De vraag moet zijn: WIE is het verband?
Dat is Anita Roelands!

Alles over Anita.

Favoriete kroket: Alle kroketten zonder tarwe, peulvruchten, lactose, en zonder… Heb je even? Gelukkig kan je bij Stichting Kroket dan nog steeds lekkere kroketten eten!”
Favoriet jaargetijde: “De lente! Dan komt alle verstopte schoonheid weer tevoorschijn!”
Wat zij het liefste doet op zaterdagen: “Yogalesje, krantje lezen en lummelen.”

Secretaris van Stichting Kroket.

Sinds de oprichting van Stichting Kroket, in mei 2016, is Anita Roelands lid van het bestuur. In haar rol als secretaris is ze enorm vlot en accuraat. De bestuursvergadering is nog niet voorbij of de concept notulen staan al in de mailbox!  En hoewel de rest van het bestuur kan genieten van al het werk dat zij uit handen neemt, is haar meest belangrijke rol bij Stichting Kroket een andere…

Expertise.

Anita Roelands is een expert in het voorkomen en verhelpen van burn-out- en stressklachten. Zij adviseert sinds 1999 hoe professionals het beste om kunnen gaan met hun tijd en energie. Haar expertise is heel toepasselijk bij Stichting Kroket! Immers veel deelnemers aan de workshops lijden aan keuzestress,  vooral als ze moeten kiezen welke heerlijke kroket nu hun voorkeur heeft!

Benieuwd?

Ben je ook nieuwsgierig geworden wat Anita aanbeveelt? Je kan gewoon haar boek ‘Nooit meer Burn-out’ kopen. Het boek dat inmiddels al aan zijn zevende druk toe is, is gewoon te koop bij Bol.  Benieuwd naar hoe gestresst jij bent? Doe een testje op haar website. Wil jij als leidinggevende weten hoe je stress kan verminderen? Kijk dan op haar website www.Roelandscoaching.nl.

Ontstressen op een workshop.

Kom ook ontstressen op een workshop kroketten maken! De kans is klein dat je Anita tegenkomt op een workshop of proeverij – wat jammer is. Want los van haar professionaliteit, is Anita ook een spontane, goedlachse en originele persoonlijkheid, die we graag in ons midden hebben!

Oktober 2019
Wanda schrijft –  Sara Pastoor verbetert en vult aan