Klanten aan het woord

Hoe is dat nou? Zo’n workshop kroketten maken?

Hieronder staan weer een paar reviews. Ook antwoord op de volgende vragen:

Kinderen vanaf 11 jaar zijn ook welkom! Wel moet je dan zelf zorgen voor de begeleiding. Dus een team vormen met een volwassene. Wij hebben (helaas) (nog) geen aangepast programma voor kinderen. Dus ze draaien gewoon als volwassenen mee. Maar dat is dus best stoer! Het is handig als ze een klein beetje chef-ambities hebben! Ook is het handig als ze al enige ervaring hebben in de keuken en bijvoorbeeld veilig een mes kunnen hanteren.

Wij vonden het erg geslaagd en gezellig! Het was een gezellige middag en ook de kinderen (L – 11 jaar en M – 13 jaar) vonden het super leuk om te doen. Dank voor de recepten dan kunnen wij het nog een keertje zelf proberen! Dank en wie weet tot een volgende!

geschreven door Vittoria

De impact van een workshop kan soms groot zijn! ‘Ik praat honderduit over mijn belevenissen.’

Het was heerlijk om een workshop van jullie mee te maken om mijn prille hobby, kroketten bakken, wat fijn te verdiepen. Ik had geen idee wat me zou overkomen, maar nu, net thuis, merk ik dat ik honderduit praat over mijn belevenissen vandaag. Zeer leerzaam, uitermate gezellig, prachtige ambiance, stevig aan de slag en toch heel ontspannend, dat alles met een puike begeleiding en fijne collega kroketten bakkers. Een feest. Dank, dank en tot een volgende keer. En jawel, dank, dank voor alle informatie die je me nastuurde.

geschreven door Guus

Moeder was jarig en het was een verrassing! Pas voor de deur van de kookstudio is haar vertelt wat er ging gebeuren. Met het hele gezin en aanhang hebben ze kroketten gemaakt. Wij vonden het heel knap dat ze al die tijd het geheim hebben kunnen bewaren!

Allereerst bedankt voor de gezellige dag zondag. Mama was heel erg verrast en heeft het nog steeds over de leuke workshop van zondag. […] Wij vonden de workshop enorm leuk en leerzaam. Wij hadden niet verwacht dat het zoveel werk was om een kroket te maken. Ik wil even vanuit mij zelf spreken: wat heb ik bewondering voor u, ik ben zelf werkzaam op de neurologie en vind het enorm knap en dapper dat u deze stichting heeft opgericht! Ik wens u het beste, blijf gezond in deze vreemde en vervelende tijd!

geschreven door Lisa

Wil jij ook een review schrijven? Stuur een mail naar info@stichtingkroket.nl. We zijn in voor ALLE feedback! Alle op- en aanmerkingen zijn steeds heel waardevol gebleken!