Wie is Selma Boulmalf ?

Wat is het verband tussen de Dalai Lama en een kroket?
De vraag moet zijn: WIE is het verband?
Dat is Selma Boulmalf!

Alles over Selma

Favoriete kroket: witte chocolade en aardbei
Favoriet jaargetijde: herfst
Wat zij het liefste doet op zaterdagen: lezen

Bestuurservaring

In het bestuur van Stichting Kroket is één plek gereserveerd voor een jongvolwassene om bestuurservaring op te doen. Nobele motieven lagen hieraan ten grondslag – maar in de praktijk blijkt een frisse kijk ook werkelijk een aanvulling te zijn!

Selma, ons jongste bestuurslid

Deze leer/ervaringsplek wordt op dit moment bezet door Selma Boulmalf, een veelzijdige Amsterdamse 20-jarige studente religiewetenschappen aan de VU. Na een succesvol doorlopen eerste jaar, doet zij nu een soort bestuursjaar bij de de medezeggenschapsraad van de Universitaire Studentenraad. Ook werd Selma onlangs geselecteerd als de jongste van een panel, dat in gesprek mocht gaan met de Dalai Lama. Tijdens zijn bezoek aan Amsterdam.

Arme studenten

In Stichting Kroket vertegenwoordigt onze studente ook de belangen van jongeren, die toch echt een krappere beurs hebben dan de gemiddelde Nederlander. Dankzij de bijdrage van Selma bedraagt de studentenprijs voor een kroketten-workshop geen €25 maar €17,50! Daarvan zijn er in het jaar maar enkele plaatsen vrij, dus laat je naam op de lijst zetten!  Stuur ons een bericht. Ongetwijfeld zal Selma in de toekomst nieuwe wegen inslaan, maar intussen hopen we haar voorlopig nog in ons midden te houden!

Meedoen bij Stichting Kroket?

Heb jij ook interesse in een bestuursfunctie bij Stichting Kroket? Of wil je je op een andere manier inzetten? Laat het ons weten.

Kroket van witte chocolade en aardbei

Wil jij deze ook proeven? Selma is een zoetekauw. Jij ook? In de agenda kan je zien of er een krokettendiner gepland is waar deze misschien wel op het menu staat. Je kan ook een workshop komen volgen. Dan leren we jou alles dat je nodig hebt om dit soort heerlijkheden te maken!

Oktober 2018
Wanda vertelt – tekst Sara Pastoor – foto gemaakt door Olivier Adam