Workshop editie glutenvrij op zondag 9 juni

kroket Aziatische eend met springroll Stichting Kroket

Kan of wil je geen gluten eten? Dan mis je vaak die lekkere kroketten! Dat snappen wij heel goed bij Stichting Kroket. Natuurlijk is er wel aan te komen maar dan is er maar een heel beperkte keuze in smaak.
Er is natuurlijk een heel goede oplossing! Maak die overheerlijke kroket gewoon zelf!

In deze workshop leren we je van het begin tot het einde hoe je zelf een GLUTENVRIJE kroket kan maken. Daarbij is de hele keuken glutenvrij. Wij zijn bekend met Coeliakie.
De locatie voor deze workshop is de keuken van Hippo Studio in Amsterdam West, nabij het Westergasterrein.

Hier organiseren wij op ZONDAG 9 juni een open workshop.

Wat kan je verwachten?

Ontvangst tussen 12.00-12.30 uur met een kopje koffie/thee of een glaasje bubbels en een overheerlijk zoet kroketje. Vanaf 13.00 uur gaan jullie (in groepjes van 2 ) aan de slag met het maken van jullie persoonlijke kroket & bijbehorend sausje. Rond 15.30 uur als de kroketjes uit de “paneerstraat” zijn gekomen kunnen ze de glutenvrije-frituurpan in om vervolgens opgegeten te worden.

Rond 16.30 uur is de workshop afgelopen en kunnen jullie de niet opgegeten kroketten mee naar huis nemen. Kosten € 84,50 per persoon (inclusief drankjes).

Heb je nog andere (dieet-)wensen? Laat het ons tijdig weten, wij onderzoeken graag de mogelijkheden.

Aanmelden kan hier of stel een vraag via het contactformulier.

Wanneer gaat de workshop door? Bij minimaal 6 deelnemers.
Er is plek voor maximaal 16 deelnemers!

Hippo Studio
Van Slingelandtstraat 5

Auto: Parkeren in de straat lukt eigenlijk altijd wel én is op zondag gratis.
OV: tram 3 (eind-)halte ‘Van Hallstraat of bus 21 – halte ‘Van Hallstraat’ + 10 minuten lopen.