Workshop inclusief borrel op zaterdag 11 mei

Zin in een gezellig uitje? Ook nog leren om een kroket te maken? Daarna borrelen met de zelfgemaakte kroket? Het kan allemaal bij Stichting Kroket!

Volg dan een gezellige workshop bij  Stichting Kroket. Hier leer je in een paar uur tijd je eigen CULINAIRE KROKET maken. Deze creaties gaan jullie vervolgens proeven bij de borrel.

Eén van onze locaties is de keuken van Hippo studio, nabij het westergasterrein in Amsterdam.

Hier organiseren wij op ZATERDAG 11 MEI weer een open workshop.

Wat kan je verwachten?

Ontvangst tussen 12.00-12.30 uur met een kopje koffie/thee of een glaasje bubbels en een overheerlijk zoet kroketje. Vanaf 13.00 uur gaan jullie (in groepjes van 2 of 3) aan de slag met het maken van jullie persoonlijke kroket & bijbehorend sausje. Rond 15.30 uur als de kroketjes uit de “paneerstraat” zijn gekomen kunnen ze de frituur in om vervolgens opgegeten te worden.

Rond 16.30 uur is de workshop afgelopen en kunnen jullie de niet opgegeten kroketten mee naar huis nemen. Kosten € 84,50 per persoon (inclusief drankjes).

Heb je een dieet of wens? Laat het ons tijdig weten, wij geven hier graag invulling aan.

Aanmelden kan hier of stel een vraag via het contactformulier.

Wanneer gaat de workshop door? Bij minimaal 4 deelnemers.

Er is plek voor maximaal 12 deelnemers!