Mystery Guest | Kroketten-Proevers gezocht

Vrijwilligersvacature.

Bij Stichting Kroket draait alles om de kroket. Maar dan wel om de culinair verantwoorde kroket! Wij zijn zeer geïnteresseerd in de huisgemaakte culinaire kroketten, die door het hele land gemaakt worden. Onze droom is om krokettenliefhebbers wegwijs te maken, waar je in Nederland lekkere kroketten kan eten. Want waar is die lekkere kroket? Daarom zoeken wij:

Mystery Guest – Kroketten-proevers

op vrijwillige basis – voor 12 tot 20 uur per jaar

Functie omschrijving:

Je bezoekt een gelegenheid naar aanleiding van een lijst die wij aanbieden. Dit kan in jouw eigen omgeving zijn, of ergens waar je een paar dagen op vakantie bent. Het kan een (café-)restaurant of een snackbar zijn. Je beoordeelt de kroket en de gelegenheid. De kroket(ten) op smaak, op hoe ze gebakken zijn en hoe ze geserveerd worden. Ook willen we weten wat de sfeer en uitstraling is. Is er een terras? Zijn de mensen vriendelijk en enthousiast? Welke soorten kroketten verkopen ze? Hoe gastvrij is de gelegenheid? Indien mogelijk maak je ook een paar foto’s.

Na afloop schrijf je een verslagje dat je naar ons toestuurt. Wij plaatsen dit vervolgens op de website.

Wij vragen:
  • Enige relevante kennis van een kroket (heb je al een workshop bij ons gedaan?)
  • Enige culinaire kennis (je gaat vaker uit eten en/of je kan zelf een beetje koken)
  • De bereidheid om enige keren per jaar een gelegenheid te bezoeken
  • De vaardigheid om te kunnen beschrijven wat je proeft en beleeft
Wij bieden jou:
  • Vergoeding van de gegeten kroket(ten)
  • Korting op activiteiten van Stichting Kroket

Wij stellen elke serieuze en enthousiaste reactie op prijs! Mail ons.

Wanda schrijft | Sara corrigeert en herschrijft.