Partners van Stichting Kroket

Wanneer schakelen wij Yippie IT & Security in?

Ook Stichting Kroket is afhankelijk van goed functionerende apparaten. Iedereen kent wel zo’n moment! In de volle overtuiging dat je back-up zekergesteld is, druk je op de knop om alles te wissen. Om er een half uur later achter te komen dat je ECHT alles gewist hebt. Unieke kroketrecepten, prachtige foto’s, de administratie… Terugzetten lukt ook niet…
Diep adem blijven halen. Wat nu? Huilen helpt niet… Yippie It & Security bellen helpt wel!

Als Arjan van de Ven de telefoon opneemt gaat de zon altijd een beetje schijnen. Gewoon alleen al omdat zijn stem een zonnige begroeting roept! Maar vooral omdat je al heel snel het gevoel krijgt dat het allemaal opgelost gaat worden. Als het even kan, loodst hij je telefonisch al naar de oplossing. Soms is het nodig dat hij, op afstand, toch even meekijkt in de computer.

Maar goed. Hij kan natuurlijk niet altijd direct alles oplossen. Arjan moet soms ook heel eerlijk zijn en jou vertellen dat jouw computer echt overleden is. Of dat je het beste over moet stappen op een ander beveiligingssysteem om herhaling te voorkomen.
Kortom, wijst Arjan je altijd de oplossing!

Wat kost dat?

Yippie IT werkt op basis van uurtarieven. De tarieven zijn dan wel inclusief voorrijkosten en, indien van toepassing, parkeerkosten. Arjan is niet goedkoop. Ook zeker niet duur! Maar zijn uurtarieven zijn passen eerder bij kleine bedrijfjes dan bij privépersonen.

Aanschaf en reparatie.

Welke computer is eigenlijk het meest passend voor jou? Wat is belangrijk en wat heb je nodig? Arjan helpt je bij het maken van deze keuzes. Het is immers fijn om iets aan te schaffen dat een flink aantal jaren meegaat.

Onderhoud zou de basis moeten zijn.

Het liefste doet Arjan aan goed onderhoud. Net als bij een auto, is een jaarlijkse beurt het beste voor jouw computer. De boel even helemaal goed schoonmaken. Ook letterlijk! Op die manier blijft jouw apparaat het beste werken en kan veel gedoe voorkomen worden.

Wil jij ook klant worden bij Arjan? Je kan hem bellen om vrijblijvend kennis te maken op 06 1022 1523. Of kijk op zijn website voor informatie.

Wanda schrijft
Sara ondersteunt